Tuesday, December 7, 2010

Awal Muharram

Dear.

smlm aku pergi tgk wayang dgn hafizi,citer AKU BUKAN BIODOH..kelakar dam\n ade maksud tertentu...
ermmm

pagi nie bgun kul 10 dn msg aman...die tak balas msg aku..yg aku tak sangka sgt pagi2 aman msg kata morning kat aku..selalunye aku yg msg die pagi...

aku msg helmi tanya die dh bgun lum..die dh mandikan kucing adik die pagi2..hehehe

Monday, December 6, 2010

Sunday, December 5, 2010

Nak seribu dalih,tak nk seribu daya...

Dear,

ade ler kwn aku nie..aduh..pening kepala aku pk nye..,dh mcm2 jln aku bg kat die tapi die bg mcm2 alsan gak..
pertama kali aku jupe lelaki mcm die..
adik aku pn tak mcm tu....

rase nk marah pn ade tapi aku terpaksa diam..
aku pn tak tahu npe?

klu itu yg die pilih ..aku ok.jew...

Saturday, November 27, 2010

Geram!

Pening kepala bile mak kol ckap pasal kete die..argh...aku jadi mangsa..tu bkn kete aku pn...aku tak penah suh die antar ngn org tu..yg die beria2 sgt npe?
mcm celaka kan?!!!

then skunk,bile harga kete tu kurang...die leh wat bodo jew..anak org kaya katakan..bnyk duit lah sgt...


NOthing to do

feeling so cool today..staying at home just for rest my mind...and waiting for something that will make me happy...